BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 5 March 2012

special person...

aku menilai bukan dari keindahan paras rupa...
tetapi dari ketulusan hati yang murni....
aku jatuh cinta pada si dia....
bukan dari kemanisan tutur bicara...
tetapi dari kejujuran kata-kata dengan penuh ketakwaan....
hadir kamu dalam hidupku....
ku hargai sepenuh jiwaku....
asalkan kejujuran menjadi teraske imanan kepada allah...
pasti cinta akan teguh terpatri....
aku sedar...
bila tampamu...
kurasakan dunia ini terhenti...
lambat...kaku...
dan tidak bernyawa...
bagaikan jantungku berhenti berdenyut....
Apa ...
apa yang harus akau lakukan...
tampa kau disisiku....
rinduku...
bgaikan membungkam ragaku....
membuata aku terhenti...
untuk berpaling sekali pun...
jiwaku sesak...
dan kosong...
mendengar suara mu...
bgaikan terhenti nafasku...
untuk ku dengar...
dan masuk..
terus kejiwaku...
agar tidak di ganggu...
agar aku tidak terlepas...
dari mendengar setiap butir bicaramu...
adakah aku rasa...
bila sudah jatuh cinta padamu.....
ku harap suatu hari nanti kau akan menerima ku...
teman hidup awal dan akhirmu....

0 comments: